www.bybelkennis.co.za Blog

Skaapwagters

 “The best people often have terrible lives. Job is one example, and Jesus—the ultimate ‘Job,’ the only truly, fully innocent sufferer — is another.”  – Tim Keller

Skaapwagters

 Daar was skaapwagters in daardie omgewing wat in die oop veld gebly en in die nag oor hulle skape wag gehou het (Lukas 2:8).

As jy die aankoms van die Verlosser van die wêreld moes aankondig, sou jy jou boodskappers na skaapwagters in die veld gestuur het? Hoekom nie eerder die engele na die Joodse Raad in Jerusalem stuur nie? Of na koning Herodes? Of selfs na die keiser?

Nelson Mandela

  “Only in Jesus Christ do we see how the untamable, infinite God can become a baby and a loving Savior. On the cross we see how both the love and the holiness of God can be fulfilled at once.”  – Tim Keller

Nelson Mandela

Ons eer die lewe van ‘n groot man. Hiermee ‘n paar aanhalings van hom:

  • “Difficulties break some men but make others. No axe is sharp enough to cut the soul of a sinner who keeps on trying, one armed with the hope that he will rise even in the end.”
  • “It always seems impossible until it’s done.”

Die soldate mishandel en bespot koning Jesus (19:1-3)

D Die soldate mishandel en bespot koning Jesus (19:1-3) – Francois Malan

19:1 Die Romeine het drie soorte lyfstraf gegee: (i) fustigatio – wat Pilatus in Luk.23:16 voorgestel het: ‘nadat Hy  gestraf is (paideusas  – nie gésel, soos 1983-vertaal nie, maar met rottangs slaan), sal ek Hom loslaat’ – wat die Jode toe nie tevrede gestel het nie. (ii) flagellatio – met swepe, soos Mark.15:15 en Mat.27:26 se fragelloein). (iii) verberatio – met ‘n kats, swepe met stukkies been en lood aan, soos Johannes 19:1 se mastizoo in Grieks).

B Binne – Pilatus ondervra Jesus oor koningskap (18:33-38a)

B Binne – Pilatus ondervra Jesus oor koningskap (18:33-38a) – Francois Malan

18:33 Pilatus se ondervraging van Jesus in die hofsaal begin met sy vraag: Is jy die koning van die Jode? (Die Romeinse reg het vereis dat die hoofklag teen ‘n gevangene drie maal aan hom in die hof gestel moes word). Uit Pilatus se vraag is af te lei dat die owerpriesters hulle godsdienstige aanklag van godslastering, dat Jesus Homself God maak, vir die Romeinse goewerneur verander het na ‘n politieke aanklag van opstand teen die regering, as die Messias/Christus/Gesalfde koning, wat die Jode verwag om hulle van die Romeinse oorheersing te bevry (Mat. 26:63-66). Die ander Evangelies bied Jesus se antwoord direk na die vraag aan. Johannes gee die antwoord eers in vers 37 nadat hy ‘n kritieke verklaring van die aard van Jesus se koningskap aanbied: