Die Koninkryk en Jesus se koms

 

The entrance exam for Christianity is admitting you are a failure – J. R. Biggs

 

Die Koninkryk en Jesus se koms

Die tema van God se koninkryk wys dat ons ‘n behoefte het om van slawerny vrygestel te word. Wat ons aanbid, dien ons. Almal moet iets aanbid. Daarom is ons slawe van dit wat ons aanbid. Kyk ons na Israel se geskiedenis moet ons vir onsself afvra: “Hoe kan een koning sterk genoeg wees om ons van ons groot slawerny te verlos?” Markus 1:1 – 3 sê vir ons dat Jesus daardie koning is en dat Hy kom om die heerskappy van sy koninkryk oor te neem. Die krag van sy heerskappy is reeds teenwoordig onder Christene: die koninkryk van God is hier by julle (Lukas 17:20 – 21). Vir die dissipels is die koninkryk ‘n nuwe menslike orde: mag, geld, erkenning en sukses vir burgers van die koninkryk. Hierdie dinge word egter oorheers deur God se nuwe skepping – diens, vrygewigheid en nederigheid.

 

Jesus se koningskap is nie soos dié van aardse konings nie.. Ons gaan sy koninkryk deur swakheid en ‘n nuwe geboorte binne (Johannes 3). Uiteindelik kom die dag wanneer die stad van God neerdaal (Openbaring 22:3). Dan word alle dinge hernuwe (Openbaring 21:3 – 6). Dit is wanneer God terugkeer om te heers. Die vryheid en vreugde van God se koninkryk kom na die aarde.

 

Daar is verskillende maniere om die koninkryk te kommunikeer, maar daar is geen teenstrydigheid tussen hulle nie. Die Bybel se storielyn sê vir ons ten minste vier dinge.

  1. Wat God vir ons wil hê – die skepping.
  2. Wat met ons gebeur het; wat verkeerd geloop het met die wêreld – die sondeval.
  3. Wat God in Jesus Christus gedoen het om dinge weer reg te stel – verlossing.
  4. Hoe die geskiedenis sal eindig – herstel.

 

Hierdie storie kan, en word, op baie verskillende maniere vertel. Dit beteken nie dat die evangelie nie op ‘n eenvoudige wyse oorgedra kan word nie. Al hierdie verskillende maniere moet steeds beklemtoon dat die evangelie nuus is. Dit is ‘n aankondiging van wat God gedoen het en nog gaan doen.