Maak jy die boodskap dood?

image_pdfimage_print

 

If you read history you will find that the Christians who did most for the present world are those who thought most of the next – C. S. Lewis

 

Maak jy die boodskap dood?

Kem Meyer (Less Chaos. Less Noise) is ‘n konsultant wat kerke beter leer kommunikeer. Haar boek is ‘n belangrike hulpbron vir kommunikasie in gemeentes. Kommunikeerders in die kerk kan moordenaars wees – hulle boodskap is die slagoffer. Elke kommunikeerder moet vir homself drie vrae vra sodat hy nie in sy ywer om vinnig en doeltreffend te kommunikeer die evangelieboodskap vermoor nie.

 

  1. Kom ek in my ywer te sterk oor?

In ons gretigheid om mense so ver te kry dat hulle stappe na Jesus toe neem, vergeet ons van Hom. Ons probeer mense so gou as moontlik by die bestemming wat ons vir hulle voorgeskryf het, kry. Ons maak die inhoud van ons boodskap leeg as ons mense wys na die programme en gebeure in die gemeente. Ons kommunikasie is uit voeling uit as ons nie mense met die hoër ideale en geestelike dissiplines verbind nie. Lewensverandering is nie van die gemeente se kalender afhanklik nie.

 

  1. Het ek ‘n gebrek aan bewustheid?

Het ons ‘n veilige omgewing waarbinne mense vrae kan vra en hulle geloof kan slyp, geskep? Of vertel ons net vir mense wat hulle moet dink en glo – ons wil die probleem vir hulle oplos? Stadig; vertrou God om sy deel van die proses te doen. Spandeer meer tyd daaraan om mense te verwys na plekke waar hulle self die antwoorde kan kry. Studente van die kultuur het beter verhoudings met alle mense. Gebruik inhoud, artikels en hulpbronne uit ‘n verskeidenheid van bronne. As ons mense vertrou en benagtig met ‘n verskeidenheid hulpbronne, sal hulle stappe na dieper vlakke van toewyding neem, want hulle is eienaars van die reis.

 

  1. Is my oordrag steriel?

In ons poging na professionalisme en uitmuntenheid het ons dinge oorbeplan – dit is net te afgewerk en gesensor. Hoe kan ons die foute van die mensdom beter aanvaar? Deur ons kwesbaarheid en egtheid as medereisigers te wys. Dit beteken ons moet meer spasie skep vir persoonlike gesprekke. Dan sal mense minder skepties wees en begin reageer, want daar ontstaan ‘n verhouding. Die gemeente se webblad kan gesentraliseerd en gestandardiseerd wees,  maar ons moet beheer oor ander sosiale media verslap. Die strewe is die bou van die geloofsgemeenskap en nie dat alles volmaak moet wees nie. Verbinding is belangriker as inhoud; bevorder “connection over correction.”

 

Bepaal waar die landmyne in jou kommunikasie is, want hulle kan jou boodskap doodmaak. Kyk net na waar jy die mense uitput en net geraas maak en bring lewe terug in jou boodskap.

 

image_pdfimage_print